Stå Fast

anmeldelse af Linea Christensen /Magasinet KBH

“Kamilla Wargo Brekling har lavet en komedie, hvor både udlægningen af de absurde sider af vores hyper-kommunikative optimeringssamfund og en tvistet præsentation af Brinkmanns modtendenser fremstår kvik, rammende og sjov. Det er da også latter snarere end eftertænksomhed, der gives anledning til hos beskueren. Der bliver grinet højt og meget, og især Karen-Lise Mynster viser et genialt, komisk talent som blandt andet kagefornægter, hund og naturelsker.  ”

Læs hele anmeldelsen her

Læs anmeldelsen fra Iscene her

Læs Kulturkupeens anmeldelse her

Scener fra et ægteskab

Anmeldelse af Sofie Riis Engdahl / Ungt teaterblod

Scener fra et ægteskab er et utroligt rørende og vedkommende drama. Jeg er 17 år og min ledsager 78 år, og alligevel følte vi begge, at stykket kom tæt på os. Halvdelen af alle ægteskaber går i stykker, og stykket satte virkelig tanker i gang om, hvor store konsekvenser det har at gå fra hinanden, og hvordan der stadig sidder følelser i klemme. Mange unge på min egen alder er vokset op i skilsmissehjem – og dette stykke kan også for dem bringe ting i perspektiv.”

Læs hele anmeldelsen her

Læs Den4vægs anmeldelse her